DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Volume: 8 Issue: 15, 6/1/15

Year: 2015

Research Article

 

1. BÜYÜK VERİ VE PAZARLAMADAKİ DÖNÜŞÜM: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM

Burak Demirtaş , Metin Argan

Page : 1-22
Add To My Library
Create Research
PDF

 

2. TÜKETİCİLERİN ÜRÜN İLGİLENİM VE BİLGİ DÜZEYİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİNİN FİKİR LİDERLİĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Emre Şahin Dölarslan

Page : 23-48
Add To My Library
Create Research
PDF

 

3. YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM: SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA

Ali Arıcı

Page : 49-68
Add To My Library
Create Research
PDF

 

4. ALGILANAN MARKA DEĞERİ, İŞ TATMİNİ VE DUYGUSAL BAĞLILIK DÜZEYİNİN, ÇALIŞANLARIN MARKA DEĞERİNE ETKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Sertaç Çifçi , Salim Kaya

Page : 69-88
Add To My Library
Create Research
PDF
       
  • Archive
    • Volume: 7 Issue: 13, 6/1/14
    • Volume: 7 Issue: 14, 12/1/14
    • Volume: 8 Issue: 15, 6/1/15
    • Volume: 8 Issue: 16, 12/1/15
    • Volume: 9 Issue: 17, 6/1/16