English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Volume: 8 Issue: 15,
6/1/15
Year: 2015
Research Article
1. BÜYÜK VERİ VE PAZARLAMADAKİ DÖNÜŞÜM: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM
Burak Demirtaş
,
Metin Argan
2. TÜKETİCİLERİN ÜRÜN İLGİLENİM VE BİLGİ DÜZEYİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİNİN FİKİR LİDERLİĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Emre Şahin Dölarslan
3. YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM: SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
Ali Arıcı
4. ALGILANAN MARKA DEĞERİ, İŞ TATMİNİ VE DUYGUSAL BAĞLILIK DÜZEYİNİN, ÇALIŞANLARIN MARKA DEĞERİNE ETKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Sertaç Çifçi
,
Salim Kaya
Archive
Volume: 7 Issue: 13,
6/1/14
Volume: 7 Issue: 14,
12/1/14
Volume: 8 Issue: 15,
6/1/15
Volume: 8 Issue: 16,
12/1/15
Volume: 9 Issue: 17,
6/1/16